24 Haziran 2026 Çarşamba

4 büyükler deplasmanda seyircisiz oynıyacak

SPOR 1,411
Yayınlama: 17 Kasım 2011 Perşembe 02:00 | Güncellendi: 23.06.2026 15:04 | Editör: Kktc Medya
Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonsporun deplasman maçlarına konuk ekibin seyircisi alınmayacak.
4 büyükler deplasmanda seyircisiz oynıyacak

Federasyonun internet sitesinde “Kulüplerden ortak karar” başlığıyla yapılan açıklamada şöyle denildi:

“Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray veTrabzonspor kulüplerinin, 2011-2012 sezonunda birbirleriyle yapacakları tüm müsabakalarda, deplasman takım taraftarlarıalınmayacak. 4 kulübün de 'misafir seyirci alınmaması' kararı ile ilgili mutabakat içinde olduğu, Kulüpler Birliği Vakfı tarafındanTürkiye Futbol Federasyonu'na iletildi. Kulüpler tarafından alınan bu kararı kamuoyu ile paylaşırız.”

İlk uygulama 20 Kasım Pazar Günü İnönü Stadı'nda oynanacak Beşiktaş-Galatasaraymaçında hayata geçirilecek.

Bilindiği gibi bu karar daha önce İstanbul Valiliği İl Güvenlik Kurulu tarafından Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi öncesi verilmiş ancak daha sonra kaldırılmıştı. İnönü Stadı'na gidip gitmeyecekleri tam bir bilmeceye dönüşen sarı-lacivertli taraftarlar da maç başladıktan 5 dakika sonra kapıları kırarak tribündeki yerlerini almışlardı.