Ahmet Erman Karagöz’ün “Afrodit’in Günümüzdeki Kaygıları” adlı birinci kişisel sergisi Pazartesi açılacak.
İsmet Vehit Güney Sergi Salonu’nda saat 19.00’da yer alacak serginin açılışına Milli Eğitim ve Kültür Bakanı Özdemir Berova da katılacak. Sergi, 12 Kasım’a kadar mesai saatleri içerisinde ziyaret edilebilecek.