24 Haziran 2026 Çarşamba

Alex arkadaşlarıyla vedalaştı

SPOR 1,058
Yayınlama: 08 Ekim 2012 Pazartesi 03:00 | Güncellendi: 22.06.2026 06:30 | Editör: Kktc Medya
Beşiktaş maçının ardından Fenerbahçeli futbolcuların vedalaşmak için Alexin yanına gittikleri iddia edildi.
Alex arkadaşlarıyla vedalaştı

Fenerbahçe'de Alex'in takımdan ayrılışının yankıları sürüyor. Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Beşiktaş ile oynanan derbi mücadelesi sonrası Fenerbahçeli futbolcuların soluğu Alex'in yanında aldığı iddia edildi.

 


ALEX'TEN DERBİ TEBRİĞİ

 


Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Derin Futbol'un iddiasına göre; derbi sonrası stattan ayrılan Fenerbahçeli futbolculardan bir kısmının, eski kaptanlarına veda etmek için Alex'in evine gitti. Eski takım arkadaşlarıyla vedalaşan Alex'in, derbi galibiyeti nedeniyle F.Bahçeli futbolcuları kutladığı iddia edildi.