24 Haziran 2026 Çarşamba

Bekiroğluları Devam Dedi

SPOR 519
Yayınlama: 03 Mart 2019 Pazar 03:00 | Güncellendi: 16.06.2026 12:28
Kuzey Kıbrıs Masa Tenisi Federasyonu olağan genel kurulunda Mustafa Bekiroğluları yeniden başkanlığa seçildi. Federasyona üye 11 kulübün temsilcilerinin katıldığı genel kurulda başkanlık seçimi iki aday arasında gerçekleştir. Mustafa
Bekiroğluları Devam Dedi

Kuzey Kıbrıs Masa Tenisi Federasyonu olağan genel kurulunda Mustafa Bekiroğluları yeniden başkanlığa seçildi.

Federasyona üye 11 kulübün temsilcilerinin katıldığı genel kurulda başkanlık seçimi iki aday arasında gerçekleştir. Mustafa Bekiroğulları ve Bülent Oran arasında gerçekleşen seçim sonucunda11 kulübün 7 tanesinin oyunu alan Mustafa Bekiroğulları 3 yıllığına başkanlığa seçildi. Bekiroğulları birlikte çalışacağı yönetim kurulunu önümüzdeki günlerde açıklayacak.