Türkiye Büyükler ve Gençler Salon Atletizm Şampiyonası’nda ülkeyi temsil eden tek atlet olan Buse Savaşkan, gençler yüksek atlamada Türkiye şampiyonu oldu.
Ataköy’de gerçekleştirilen yarışların dünkü bölümünde piste çıkan sporcumuz birincilik madalyasını 1.71’lik derecesi ile kazandı.