28 Haziran 2026 Pazar

En İyi Orkestra: Anadolu Güzel Sanatlar

GÜNDEM 421
Yayınlama: 15 Nisan 2016 Cuma 03:00 | Güncellendi: 28.06.2026 01:22
Telsim Freezone Liselerarası Müzik Yarışması’nda “En iyi orkestra” Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’nin Tetra grubu oldu.
En İyi Orkestra: Anadolu Güzel Sanatlar

Telsim Freezone 4’üncü Liselerarası Müzik Yarışması’nda en iyi orkestra ödülünü Anadolu Güzedl Sanatlar Lisesi’nin Tetra grubu kazandı.

Yarışmada “En iyi orkestra” seçilen Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi’nin Tetra grubu 29 Nisan 2016 tarihinde İstanbul’da düzenlenecek Vodafone Freezone 19. Liselerarası Müzik Yarışması’nda finalde KKTC’yi temsil edecek.

En iyi ikinci ve üçüncü orkestra, En İyi İcra, kız solist, erkek solist, enstrüman ve sahne performansı dallarında ödül kazananlar ise 27 Nisan’da TED Koleji’nde saat 10:00’da açıklanacak.

Yaklaşık 5 bini aşkın kişinin coşkuyla izlediği yarışmada Namık Kemal Lisesi’ne 1982, 1983 ve 1984 yıllarında Ankara’da Türkiye birinciliği getiren orkestranın üyeleri 34 yıl aradan sonra sahneye çıktı.