AKSA Süper Lig ekibi Esentepe’de Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi.
Kulübün mali durumu ve faaliyet süreçlerinin değerlendirildiği toplantıda önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.
İbrahim Beyazbayram başkanlığındaki kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, genel kurula katılarak görüş ve önerileriyle katkı sağlayan tüm üyelere teşekkür edildi.
Önümüzdeki sezonda en üst lig olan Süper Lig’de mücadelesini sürdürecek olan Esentepe’de mevcut kulüp yönetiminin kulübün menfaatleri doğrultusunda çalışmalarına kararlılıkla devam edeceği ifade edildi.