28 Haziran 2026 Pazar

Gazimağusa’Ya 11 Gündür Su Verilemiyor

GÜNDEM 2,179
Yayınlama: 18 Nisan 2016 Pazartesi 03:00 | Güncellendi: 28.06.2026 05:38
Gazimağusa Belediyesi, vatandaşlara çağrıda bulunarak, suyu tasarruflu kullanmalarını istedi.
Gazimağusa’Ya 11 Gündür Su Verilemiyor

Gazimağusa Belediyesi, bölgeye 11 gündür su verilemediğini duyurdu. Belediyeden yapılan açıklamada vatandaşlardan, suyu tasarruflu kullanılması istendi.

Açıklamada, Su İşleri Dairesi’nin 13 Nisan Çarşamba günü Serhatköy pompa istasyonunda arıza meydana geldiğini ve kısa süreliğine su temininde kesinti yaşanacağını duyurduğu belirtilerek, ancak, Gazimağusa’ya 7 Nisan’dan beri hiç su verilmediği ifade edildi …

Açıklamada, “Serhatköy’deki çalışmaların devam ettiği ancak Su İşeri Dairesi’nin tespit edemediği bir nedenle Güzelyurt’tan ana hatta verilen suyun Dikmen’deki ana depoya ulaşmadığı” iddia edildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, Deniz Suyu Arıtma Tesisi’nden sağlanan suyun, tamirat çalışmalarının uzama ihtimaline karşı daha tasarruflu kullanılması gerektiği belirtildi.