28 Haziran 2026 Pazar

Güney’Den Elektrik Alım Süresi Uzatıldı

GÜNDEM 412
Yayınlama: 11 Şubat 2016 Perşembe 02:00 | Güncellendi: 28.06.2026 09:31
KKTC ile Güney Kıbrıs arasında elektrik akışının süresi 3’üncü kez uzatıldı.
Güney’Den Elektrik Alım Süresi Uzatıldı

Rum Elektrik İdaresi, 15 Şubat’a kadar KKTC’ye elektrik verilmesine devam edileceğini açıkladı. Rum Elektirk İdaresi Basın Sözcüsü Hristina Papadopulu, Rum Elektrik İdaresi ile 5 – 15 şubat tarihlerini kapsayan üçüncü bir sözleşme yapıldığını belirtti.

Üçüncü sözleşmenin diğer iki sözleşmeyle aynı şartlara sahip olacağını kaydeden gazeteler, ücretlendirmenin, KDV ve yenilenebilir enerji kaynakları vergisi de hesaba katılarak normal şekilde yapılacağını yineledi.