28 Haziran 2026 Pazar

Özgürgün Ve Yıldırım Telefon Görüşmesi Yaptı

GÜNDEM 445
Yayınlama: 18 Temmuz 2016 Pazartesi 03:00 | Güncellendi: 28.06.2026 14:40
Başbakan Özgürgün, Türkiye Başbakanı Yıldırım ile telefon görüşmesi yaptı ve 26 Temmuz Salı da Ankara’da bir araya gelme kararı alındı.
Özgürgün Ve Yıldırım Telefon Görüşmesi Yaptı

Başbakanlık Basın ve Halkla İlişkiler’den yapılan açıklamaya göre, Başbakan Hüseyin Özgürgün, Türkiye Başbakanı Binali Yıldırım ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Açıklamada, “Türkiye’de Türk Silahlı Kuvvetleri içindeki bir grubun 15 Temmuz’da düzenlediği darbe girişimi ve yaşananlara ilişkin Başbakan Hüseyin Özgürgün Türkiye Başbakanı Binali Yıldırım ile bugün telefon görüşmesi gerçekleştirdi” denildi.

Açıklamaya göre, güçlü ve istikrarlı Türkiye’nin demokratik düzenini yıkmaya yönelik darbe girişiminin ve gelişmelerin değerlendirildiği konuşmada, 26 Temmuz Salı günü her iki başbakanın heyetleriyle birlikte Ankara’da biraraya gelmeleri de kararlaştırıldı.