Lefkoşa Türk Belediyesi ile Kıbrıs Vakıflar İdaresi’nin işbirliği ve katkıları ile düzenlenen Samanbahçe Festivali, dün yapıldı.
Etkinlikte elişi, yiyecek-içecek, sanat eserleri, bisiklet ve kitap stantları kuruldu.
Geç saatlere kadar süren festival, Lefkoşa Belediye Orkestrası’nın Latin Konseri ile son buldu.