Gazimağusa Belediyesi Çamlıkspor, Federasyon ve Lig şampiyonluğunun ardından “Süper Kupa”yı da kazandı.
Büyük Erkekler’de Lefkoşa Atatürk Spor Salonu’nda dün akşam oynanan”Süper Kupa” mücadelesinde rakibi Vakıflar’ı 3-2 yenen Çamlıkspor sezonu 3 kupayla tamamladı.
Süper Kupa’yı bayanlarda Yakın Doğu Üniversitesi almıştı.