Başkent’in köklü kulüplerinden Çetinkaya’da uzun yıllardır başkanlık görevini yürüten Mehmet Tatar, görevi bırakma kararı aldığını açıkladı.
Kulübün içinde bulunduğu ekonomik sıkıntılara dikkat çeken Tatar, Çetinkaya’ya yeterli desteğin verilmediğini belirterek sponsor bulma konusunda da ciddi zorluklar yaşadıklarını ifade etti. Mevcut şartlar altında başkanlık görevine devam etmeme kararı aldığını söyleyen Tatar, gelecek hafta gerçekleştirilecek mali genel kurulda kararını divana resmen ileteceğini kaydetti.
Tatar, açıklamasında Çetinkaya camiasına da çağrıda bulunarak, kulübün geleceği için tüm Çetinkayalıların takıma sahip çıkması gerektiğini vurguladı.