28 Haziran 2026 Pazar

Telekomünikasyon Dairesi Uyardı

GÜNDEM 440
Yayınlama: 11 Temmuz 2016 Pazartesi 03:00 | Güncellendi: 28.06.2026 04:01
Ocak sonu itibarı ile 6 ay ve üzeri borcu olan abonelerin hatları iptal edilecek.
Telekomünikasyon Dairesi Uyardı

Telekomünikasyon Dairesi, abonelerin 30 Nisan tarihine kadar olan borçlarını 21 Temmuz’a kadar ödemelerini istedi.

Telekomünikasyon Dairesi Müdürü Eniz Elagöz, yazılı açıklamasında, 21 Temmuz’a kadar borçlarını kapatmayan abonelerin telefonlarının kesileceğini bildirdi.

Elagöz, ocak sonu itibariyle daireye 6 fatura dönemi ve üzeri borcu olan abonelerin hatlarının ise iptal edileceğini açıkladı.