28 Haziran 2026 Pazar

Türk-Sen Anayasa Mahkemesine gidiyor

Yayınlama: 27 Mart 2012 Salı 03:00 | Güncellendi: 26.06.2026 11:17 | Editör: Kktc Medya
Türk Sen Genel Başkanı Arslan Bıçaklı, Meclisten bugün sabah geçen Özelleştirme Yasası’nın Anayasaya aykırı olduğunu savunarak, yasayı Anayasa Mahkemesi’ne götüreceklerini söyledi.
Türk-Sen Anayasa Mahkemesine gidiyor

Bıçaklı, yaptığı yazılı açıklamada, şunları savundu:


“Yıllardır sendikaların, bir kısım muhalefet siyasi partilerin ve halkın % 68’nin karşı çıkarak bir çok eylem yapılmasına rağmen, halkın çoğunluk temsiliyetini hukuken kaybeden ve ülkeyi tek başına yönetme yetkisi olmayan UBP hükümeti, sabahlara kadar Meclisi çalıştırarak Özelleştirme Yasasını Meclisten geçirdi.”


Yasaya olumlu oy veren milletvekillerini çalışanlar olarak asla affetmeyeceklerini vurgulayan Bıçaklı,  günü geldiğinde sandıkta bunun hesabının sorulacağını belirtti.