28 Haziran 2026 Pazar

Yıldız Hentbolcular Elazığ’A Kaybetti

GÜNDEM 381
Yayınlama: 03 Haziran 2016 Cuma 03:00 | Güncellendi: 27.06.2026 15:21
Kuzey Kıbrıs Hentbol Federasyonu’na bağlı Yıldız Kız Milli Takım, Hatay’daki “Türkiye Yıldızlar Yarı Finalleri”ndeki ilk maçını kaybetti. Yıldızlar yarı finallerdeki ilk maçında Elazığ’a 27-20 kaybetti. Samsun maçını hü
Yıldız Hentbolcular Elazığ’A Kaybetti

Kuzey Kıbrıs Hentbol Federasyonu’na bağlı Yıldız Kız Milli Takım, Hatay’daki “Türkiye Yıldızlar Yarı Finalleri”ndeki ilk maçını kaybetti.

Yıldızlar yarı finallerdeki ilk maçında Elazığ’a 27-20 kaybetti.

Samsun maçını hükmen alan Takım, Diyarbakır ile yarın yapılacak maçı kazanması halinde 8-13 Haziran tarihlerinde Bodrum’da yapılacak “Türkiye Şampiyonası Final Müsabakalarına” katılma hakkı elde edecek.

Öte yandan, Elazığ ile oynanan maçı izleyen Türkiye Yıldız Kız Milli Takımı Antrenörü Naime Güler takım oyuncularından Deniz, Büşra ve Sibel’i beğendiğini söyledi. Diyarbakır maçında da takip edilecek oyuncuların Türkiye Yıldız Milli Takımı kampına çağrılması bekleniyor