28 Haziran 2026 Pazar

Eroğlu ve Gül telefonda görüştü

Yayınlama: 08 Şubat 2011 Salı 02:00 | Güncellendi: 27.06.2026 10:45 | Editör: Kktc Medya
Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu ile Türkiye Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün telefonla görüştüğü bildirildi.
Eroğlu ve Gül telefonda görüştü

Bugün öğle saatlerinde yaklaşık yarım saat süren görüşmede, iki cumhurbaşkanının son gelişmelerle ilgili karşılıklı görüş ve düşünceler ortaya koyduğu, “TC ile KKTC arasındaki tarihi bağlarla sıcak ilişkilerin herhangi bir şekilde zedelenmesine izin verilmemesi gerektiğinin” altının çizildiği belirtildi.

Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu’nun dün akşam da, Türkiye Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ile telefonda görüştüğü kaydedildi.