23 Haziran 2026 Salı

“Kod Adı: Venüs” Vizyona girdi

Yayınlama: 20 Aralık 2012 Perşembe 02:00 | Güncellendi: 21.06.2026 20:29 | Editör: Kktc Medya
Yönetmenliğini Tamer Garip’in yaptığı “Kod Adı: Venüs” filminin galası Lefkoşa Lemar Cineplex sinemasında gerçekleştirildi.
“Kod Adı: Venüs” Vizyona girdi

Galaya, Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu’nun yanı sıra Cumhuriyet Meclisi Başkanı Hasan Bozer, Maliye Bakanı Ersin Tatar ve davetliler katıldı.

 


Filmin yönetmeni Tamer Garip gösterimden önce yaptığı konuşmada, filmin “dünyaya ihraç edilebilecek” nitelikte olduğunu belirterek, filmin bir belgesel gibi değil sinema filmi olarak izlenmesini istedi.

 


Film, Türkiye sinemalarıyla aynı tarihte KKTC'de de vizyona girdi.