25 Haziran 2026 Perşembe

Lapta, Birinci Lig’De Kaldı

SPOR 445
Yayınlama: 20 Mayıs 2016 Cuma 03:00 | Güncellendi: 24.06.2026 15:03
(BRT SPOR) Altı takımın mücadele ettiği ve tek devreli lig usulüne göre 5 hafta üzerinden oynanan K-Pet 2.Lig Play-Out Grubu’nda 4. maçlar sonunda Lapta ligde kaldı. İki takımın Birinci Lig’de kalacağı, 4 takımın ise BTM’ye düşece
Lapta, Birinci Lig’De Kaldı

Altı takımın mücadele ettiği ve tek devreli lig usulüne göre 5 hafta üzerinden oynanan K-Pet 2.Lig Play-Out Grubu’nda 4. maçlar sonunda Lapta ligde kaldı.

İki takımın Birinci Lig’de kalacağı, 4 takımın ise BTM’ye düşeceği ‘Play-Out’ Grubu 4. haftasında Lapta, Doğancı ile 1-1 berabere kaldı ve puanını 10’a çıkararak Birinci Lig’de kalmayı garantiledi.

Görneç, İskele Trabzon’u 3-0 yenerek 6 puan ve averajla üçüncü sırada haftayı tamamladı.

Ortaköy, ligde kalma umutları büyük ölçüde biten puansız Geçitkale’yi gol düellosunda 6-5 yendi ve averajla 4.sıraya çıkarak umutlarını sürdürdü.

Birinci Lig’te kalacak son takım beşinci maçların ardından belli olacak.

Son hafta maçları İskele Trabzon-Doğancı ve Ortaköy-Görneç takımları arasında yer alacak.