28 Haziran 2026 Pazar

Serbest Çalışan Hekimler Uyardı

GÜNDEM 406
Yayınlama: 12 Temmuz 2016 Salı 03:00 | Güncellendi: 28.06.2026 21:41
“Ülkede son 2 yıldır yasadışı hasta temsilcilikleri açılıyor, ilgililer gereğini yapsın"
Serbest Çalışan Hekimler Uyardı

Kıbrıs Türk Serbest Çalışan Hekimler Birliği yazılı açıklama yaparak, Türkiye kaynaklı bazı özel hastanelerin, son 2 yıldır ülkede yasadışı hasta temsilcilikleri açtığını ileri sürdü.

Açıklamada, konu hakkında Sağlık Bakanlığı’nı farklı dönemlerde uyardıkları ancak netice alamadıkları belirtildi.

Açıklamada, Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nin tam karşısındaki bir iş merkezinde, Türkiye kaynaklı bir hastanenin, hasta temsilcilik bürosu açtığı ve kamuda görevli, önemli bir hasta grubunun yükünü kaldıran bir doktorun da büro bünyesinde çalıştığının tespit edildiği kaydedildi.

Kıbrıs Türk Serbest Çalışan Hekimler Birliği, konu hakkında tüm ilgilileri gereğini yapmaya da davet etti.