24 Haziran 2026 Çarşamba

Sporcularımız Yurda Döndü

SPOR 508
Yayınlama: 24 Nisan 2019 Çarşamba 03:00 | Güncellendi: 18.06.2026 20:11
Türkiye Badminton Federasyonu tarafından organize edilen Türkiye 15 Yaş Altı Şampiyonasına katılan KKTC Badminton Milli Takımı yurda döndü. 18 Nisan -22 Nisan 2019 tarihleri arasında Ankara’da olimpiyat hazırlık merkezinde düzenlenen, T
Sporcularımız Yurda Döndü

Türkiye Badminton Federasyonu tarafından organize edilen Türkiye 15 Yaş Altı Şampiyonasına katılan KKTC Badminton Milli Takımı yurda döndü.

18 Nisan -22 Nisan 2019 tarihleri arasında Ankara’da olimpiyat hazırlık merkezinde düzenlenen, Türkiye Badminton Federasyonu tarafından organize edilen Türkiye 15 Yaş Altı Şampiyonasına katılan KKTC Badminton Milli Takımı yurda döndü. Şampiyonaya 4 kız ve 5 erkek sporcu ile katılan KKTC Milli Takımı 9 galibiyet elde ederek yurda döndü. İlk gün oynadığı 8 maçta 6 galibiyet alan millilerimiz ikinci gün 3 galibiyet daha alarak galibiyet sayılarını 9’ya çıkardılar. Ülkemize dönen Milli Sporcular turnuvada tecrübe kazandıklarını ve şampiyonada yaptıkları maçlarda gösterdikleri performanstan dolayı mutlu olduklarını belirttiler.